Księguj automatycznie przychody i koszty bankowe

Wszystkie operacje bankowe dotyczące rachunku firmowego, w tym koszty i przychody bankowe przekazywane są do zakładki Płatności/Połącz faktury z przelewami.



Takie pozycje są rozpoznawane przez System i kategoryzowane, dzięki czemu po zaznaczeniu parametru Księguj automatycznie przychody i koszty bankowe w zakładce Ustawienia/Firma będą tworzone automatycznie dowody wewnętrzne odpowiednio w zakładkach Przychody/Faktury sprzedaży i Koszty/Faktury kosztowe (lub Księgowość/Faktury kosztowe) z datą ostatniego dnia danego miesiąca.

Jeśli operacja bankowa została rozpoznana nieprawidłowo, przejdź do zakładki Płatności/Połącz faktury z przelewami. Skorzystaj z filtrów, aby odnaleźć daną pozycję, a następnie zmień typ operacji na właściwy i ponownie uruchom proces kontroli dla danego miesiąca.

Przychody bankowe możesz również dodać ręcznie w zakładce Przychody/Faktury sprzedaży/Wystaw z szablonu, korzystając z szablonu Dowód wewnętrzny- otrzymane odsetki.



Czy ten artykuł był pomocny?

To wspaniale!

Dziękujemy za opinię

Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!

Dziękujemy za opinię

Daj nam znać, jak możemy ulepszyć ten artykuł!

Wybierz co najmniej jeden powód
Wymagana weryfikacja captcha.

Wysłano opinię

Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł