Wszystkie operacje bankowe dotyczące rachunku firmowego, w tym koszty i przychody bankowe przekazywane są do zakładki Płatności/Połącz faktury z przelewami.

Takie pozycje są rozpoznawane przez System i kategoryzowane, dzięki czemu po zaznaczeniu parametru Księguj automatycznie przychody i koszty bankowe w zakładce Ustawienia/Firma będą tworzone automatycznie dowody wewnętrzne odpowiednio w zakładkach Przychody/Faktury sprzedaży i Koszty/Faktury kosztowe (lub Księgowość/Faktury kosztowe) z datą ostatniego dnia danego miesiąca.
Jeśli operacja bankowa została rozpoznana nieprawidłowo, przejdź do zakładki Płatności/Połącz faktury z przelewami. Skorzystaj z filtrów, aby odnaleźć daną pozycję, a następnie zmień typ operacji na właściwy i ponownie uruchom proces kontroli dla danego miesiąca.
Przychody bankowe możesz również dodać ręcznie w zakładce Przychody/Faktury sprzedaży/Wystaw z szablonu, korzystając z szablonu Dowód wewnętrzny- otrzymane odsetki.
