FAQ
Często zadawane pytania
Twoje dane są w pełni bezpieczne. W trakcie uruchamiania usługi mKsięgowość konieczne jest pisemne wyrażenie zgody na przekazywanie danych, m.in. na tema...
wt, 28 Sty, 2025 o 10:55 RANO
Usługa jest dostępna w serwisie transakcyjnym mBanku 24h, 7 dni w tygodniu.
wt, 28 Sty, 2025 o 10:55 RANO
W Systemie dane dotyczące bezpośrednio firmy zaktualizować można w zakładce Ustawienia/ Firma Jedyną daną, której Użytkownik samodzielnie nie b...
wt, 28 Sty, 2025 o 10:50 RANO
O zmianie formy prawnej powinieneś poinformować zarówno mBank, jak i CashDirector. Uaktualnienia informacji w mBanku musisz dokonać bezpośrednio w placów...
wt, 28 Sty, 2025 o 10:52 RANO
Wysyłanie plików JPK z systemu zazwyczaj trwa kilka minut, jednak status wysyłki w systemie zostanie zmieniony na "wysłany" dopiero po przyjęci...
wt, 28 Sty, 2025 o 10:53 RANO
Zmianę adresu e-mail do wysyłki faktur, min. za usługi CashDirector należy dokonać w zakładce Ustawienia/Firma w sekcji Dane osób kontaktowych. Po wprowa...
wt, 28 Sty, 2025 o 10:49 RANO
Użytkownicy systemu mOrganizer Finansów mają możliwość skorzystania z bezpłatnej porady Eksperta księgowego. Szczegółowy zakres kompetencji znajduje s...
wt, 28 Sty, 2025 o 10:53 RANO
Wszelkie pytania dotyczące działania systemu można kierować do Działu Pomocy Technicznej poprzez formularz zgłoszeniowy.
wt, 28 Sty, 2025 o 10:53 RANO
Użytkownik systemu ma możliwość sprawdzenia statusu płatności faktur wystawionych przez firmę CashDirector za korzystanie z usług księgowych lub pakietów...
wt, 28 Sty, 2025 o 10:53 RANO
Uwaga! Do wszystkich poniższych opłat zawartych w tabeli doliczany jest podatek VAT w wysokości 23%. Użytkownik zobowiązany jest do zapłaty należności z...
wt, 28 Sty, 2025 o 10:05 RANO