FAQ

Często zadawane pytania

Czy mogę zmienić wybrany pakiet i jak to zrobić?
W celu aktywacji lub dezaktywacji poszczególnych modułów lub pełnego pakietu mOrganizer finansów należy przejść do Ustawień, a następnie nakierować kurso...
pon, 3 Mar, 2025 o 9:27 RANO
Do czego służą zakładki w serwisie?
W serwisie dostępnych jest siedem zakładek: Start – dostarcza najważniejsze dane księgowe oraz dostęp do najważniejszych funkcji, np. szybkiej faktur...
czw, 20 Luty, 2025 o 9:48 RANO
Co to jest Centrum Zadań?
Centrum Zadań to nowe narzędzie w serwisie transakcyjnym dla klientów firmowych (dostępne wyłącznie w profilu firmowym), które z powodzeniem zastąpi Ci t...
czw, 20 Luty, 2025 o 9:48 RANO
Jak aktywować tę usługę?
Jeśli jesteś Nowym klientem mBanku składasz wniosek o rachunek z mKsięgowością i możesz zrobić to przez stronę www mBanku/pasaż, mLinię, w placówce lub p...
czw, 20 Luty, 2025 o 9:48 RANO
Jakie pakiety księgowe oferuje mKsięgowość?
Sprawdź naszą ofertę na stronie.
czw, 20 Luty, 2025 o 9:48 RANO
Kto po stronie mBanku odpowiada za mKsięgowość?
Usługę mKsięgowość dostarcza i obsługuje partner zewnętrzny mBanku – firma CashDirector S.A. (dostawca systemu www.superksiegowa.pl)
czw, 20 Luty, 2025 o 9:49 RANO
Kto i gdzie może zmienić uprawnienia użytkowników i dodawać nowych ?
Uprawnienia użytkowników może zmienić właściciel jak również dodać nowego Użytkownika.  Aby dodać użytkowników, którzy będą pracowali na systemie należy...
czw, 20 Luty, 2025 o 9:49 RANO
Co jeśli Klient po tym okresie nie zdecyduje się na żaden z dodatkowo płatnych pakietów?
Klient po zakończeniu bezpłatnego okresu próbnego modułów mOrganizera Finansów będzie miał możliwość zdecydowania się na zakup pakietu płatnego. Opcja do...
czw, 20 Luty, 2025 o 9:49 RANO
Aktywacja profilu zaufanego w mBanku
Aby założyć/aktywować profil zaufany w mBanku należy zana konto firmowe, następnie przejść do zakładki Produkty / Usługi / moje ID i postępować zgodnie z...
czw, 20 Luty, 2025 o 9:49 RANO
Co powinienem zrobić w razie problemów z aktywacją usługi?
W przypadku problemów z aktywacją usługi, skontaktuj się z Działem Pomocy Technicznej dostępnym pod numerem 22 100 50 60 dostępnym w godz. 8-18 od ponied...
czw, 20 Luty, 2025 o 9:49 RANO