
Wszystkie operacje bankowe dotyczące rachunku firmowego, w tym koszty i przychody bankowe przekazywane są do zakładki Asystent Finansowy / Rozliczenia.

Takie pozycje są rozpoznawane przez system i kategoryzowane, dzięki czemu po zaznaczeniu parametru Księguj automatycznie przychody i koszty bankowe w zakładce Ustawienia / Firma będą tworzone automatycznie dowody wewnętrzne odpowiednio w zakładkach Przychody/Faktury sprzedaży i Koszty/Faktury kosztowe (lub Księgowość/Faktury kosztowe) z datą ostatniego dnia danego miesiąca.
W przypadku, gdyby operacja bankowa została rozpoznana niewłaściwie, należy przejść do zakładki Asystent finansowy / Rozliczenia, odszukać daną pozycję przy pomocy filtrów, zmienić typ operacji na właściwy i ponownie uruchomić proces kontroli dla danego miesiąca.
Przychody bankowe można również dodać ręcznie w zakładce Przychody/Faktury sprzedaży/Wystaw z szablonu, korzystając z szablonu Dowód wewnętrzny- otrzymane odsetki.

