Aktualizacja systemu 06.04.2023

Dzień dobry, 


Uprzejmie informujemy, że w dniu 06.04.2023 miała miejsce aktualizacja systemu mOrganizer Finansów. Poniżej przedstawiamy listę wprowadzonych zmian: 


1. Generowanie wydruku zestawienia rocznego narastająco dla firm rozliczających się ryczałtem od przychodów ewidencjonowanych;  

2. Wysyłanie UPO w PDF z numerem referencyjnym na adres e-mail;

3. Modyfikacja wydruku zaliczek PIT;

4. Historię wysyłki faktury;

5. Dodanie do zadań informacji o terminach ich realizacji; 


Dodatkowo podczas aktualizacji zostały wprowadzone następujące poprawki systemowe: 

  1. Generowanie deklaracji DRA dla firmy, która rozpoczyna działalność w styczniu 2023r.; 

  2. Umożliwienie dodania nazwiska dwuczłonowego (z myślnikiem) w zakładce Ustawienia/Właściciel;

  3. Dopuszczenie podpięcia zaliczki faktury kosztowej do szablonu zakupu środka trwałego.

  4. Dodanie przycisku “Oznacz płatność jako niewykonaną”. Dostępny w przypadku, gdy na dokumencie zostanie wybrany przycisk Zapłać, a transakcja nie zostanie sfinalizowana w banku. 


Szczegółowa lista zmian została umieszczona na naszej stronie pomocy w artykule: Aktualizacja systemu 06.04.2023 - wprowadzone zmiany.


Pozdrawiamy serdecznie, 

Zespół mOrganizer Finansów

Accedi o Iscrivitiper pubblicare un commento