W dniu 06.04.2023 miała miejsce aktualizacja systemu, podczas której zostały wprowadzone następujące funkcjonalności:
- Wyświetlanie historii i statusu wysyłki faktur;
- Dodanie do zadań informacji o terminach ich realizacji;
- Zmiana wydruku zaliczek PIT;
- Zmiana zadań dotyczących wysyłki deklaracji ZUS DRA;
- Wysyłanie UPO w PDF z numerem referencyjnym na adres e-mail;
- Generowanie wydruku zestawienia rocznego narastająco dla firm rozliczających się ryczałtem.
Poza tym w systemie zostały wdrożone drobne zmiany i usprawnienia, w tym m.in:
- Dopuszczenie podpięcia zaliczki faktury kosztowej do szablonu zakupu środka trwałego;
- Doprecyzowanie komunikatu wyświetlanego przy próbie usunięcia środka trwałego (dotyczy sytuacji, gdy system blokuje usunięcie środka trwałego ze względu na podpięte dokumenty);
- VAT-8/VAT-9M - dodanie informacji o płatności do podsumowania podatków/pełne zamknięcie miesiąca.
- Nowy szablon Przychody z innych źródeł;
- Dodanie przycisku Oznacz płatność jako niewykonaną. Dostępny w przypadku, gdy na dokumencie zostanie wybrany przycisk Zapłać, a transakcja nie zostanie sfinalizowana w banku.