Centrum Zadań to narzędzie dostępne w serwisie transakcyjnym dla klientów firmowych (wyłącznie w profilu firmowym). Z powodzeniem zastąpi terminarz, przypomni o płatnościach, pozwoli je zaplanować i ułatwi kontrolę nad finansami.
Działa jak kalendarz i na bieżąco monitoruje sytuację finansową, dzięki czemu nie zapomnisz o żadnym ważnym zadaniu. Możesz zmieniać status zadań po ich wykonaniu, a na ekranie zobaczysz, co należy zrobić w danym miesiącu i o czym warto pamiętać.
Centrum Zadań znajdziesz po zalogowaniu do serwisu transakcyjnego banku – jest dostępne na ekranie głównym.
Jeśli korzystasz z mKsięgowości, w Twoim Centrum Zadań pojawią się także zadania związane z terminami księgowymi – na przykład przypomnienia o zapłacie konkretnej faktury lub podatku, z możliwością przejścia bezpośrednio do uzupełnionej płatności. Otrzymasz również informację o konieczności zamknięcia miesiąca i wysłania deklaracji do Urzędu Skarbowego oraz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych.
Czy ten artykuł był pomocny?
To wspaniale!
Dziękujemy za opinię
Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!
Dziękujemy za opinię
Wysłano opinię
Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł