W moim przypadku nie tylko ZUS sie nie rozliczył ale również faktury kosztowe wiszą jako niezapłacone mimo przelewu z rachunku bankowego spółki. Zbliża się zamknięcie roku a tu klops.
Otworzyłem ticket #30606 na źle wyliczony podatek PIT w deklaracji od października przez FUZ właśnie. Dodatkowo uprzednio wystąpił zduplikowanych zaciągniętych operacji bankowych, których teraz nie da się zmodyfikować. Nie wspominając o tym, że support obarczył użytkownika naprawianiem błędu systemu.
Może wartoby skorzystać z opcji reklamacji zakupionego produktu - skoro nie działa jak powinien.
Panowie macie jakieś rozwiązania na nasz problem 20 coraz bliżej a u mnie dalej błędnie wylicza Pit-5 ze względu na nie zapłacony ZUS (który oczywiście zapłaciłem z rachunku firmowego)
ja dostałem info od wsparcia że mogę ręcznie rozliczyć ZUS jako zapłata gotówką - usługa nie działała na początku stycznia ale już działa - przynajmniej mi się udało
rzekomo w pakiecie bez asystenta finansów nie będzie się to rozliczało automatycznie
Dziękuje za informację pozdrawiam
jedno co nie działa i to chyba należy wyjaśnić: dlaczego przy ręcznym rozliczeniu płatności można wybrać przelew albo gotówka. Tyle że po wyborze przelewu trzeba wypełnić pole rachunku bankowego ale nic tam się nie da wybrać
co z tego że można miesiąc już zamknąć, skoro jeszcze nie działają rachunki indywidualne do US i przelewy trzeba robić ręcznie samemu :-)
Dla zainteresowanych:
Dokumenty można oznaczyć jako opłacone przy użyciu funkcji, która znajduje się po lewej stronie Opcje zaawansowane/ Oznacz jako zapłacone,
W sumie działa to sprawniej jak ten automat, który co chwila nie działał :-) Może trochę więcej roboty ale przynajmniej jest porządek.
ZUS to jedno, ja właśnie znalazłem, że całe wyliczenie pod deklarację PIT jest złe: koszty nie zgadzają się z informacjami w kpir, zus do odliczenia jest wyliczony niepoprawnie.
Sprawdźcie swoje wyliczenia przed wysłaniem podatku!
Pani Bartoszu,
Prosimy mieć na uwadze, że składki ZUS księgowane są w dacie ich zapłaty. Polecamy sprawdzenie dat, w których dodał Pan płatności do poszczególnych dokumentów klikając przycisk Rozliczenia. W razie problemów zapraszamy do kontaktu telefonicznego z Ekspertem księgowym lub z Działem Pomocy Technicznej pod numerem 22 100 50 60.
Pozdrawiamy
Zespół mOrganizera Finansów
Roman Śliwa
W zawiązku z rezygnacją z modułu ASYSTENT FINANSOWY obecnie nie ma możliwości ręcznego rozliczania płatności, ani swoich ani od kontrahentów. Niestety system nadal nie potrafi rozpoznać prawidłowo płatności. Nie dziwiłbym się gdyby chodziło o nowych kontrahentów i nowe konta bankowe. Ale płatności do ZUS lądują jako przelewy techniczne i bez pana asystenta nic się nie da zrobić. Ten moduł ma tak wątpliwą użyteczność, że powinien być obligatoryjny i darmowy. Bo jak tu płacić za coś co zawsze nie działa. A jakby był darmowy, to chociaż człowiek mógłby sam ręcznie sobie płatności porozliczać.
ZUS jest tu o tyle kluczowy, że bez odfajkowania że zapłacony, to nie wypada zamykać deklaracji.
Wnioskuję, żeby coś z tym zostało zrobione a przynajmniej żeby można było samemu rozliczać płatności przelewowe skoro komercyjny ASYSTENT FINANSOWY tego nie potrafi.
1 osoba lubi ten pomysł