Pani Bartoszu,
Prosimy mieć na uwadze, że składki ZUS księgowane są w dacie ich zapłaty. Polecamy sprawdzenie dat, w których dodał Pan płatności do poszczególnych dokumentów klikając przycisk Rozliczenia. W razie problemów zapraszamy do kontaktu telefonicznego z Ekspertem księgowym lub z Działem Pomocy Technicznej pod numerem 22 100 50 60.
Pozdrawiamy
Zespół mOrganizera Finansów
ZUS to jedno, ja właśnie znalazłem, że całe wyliczenie pod deklarację PIT jest złe: koszty nie zgadzają się z informacjami w kpir, zus do odliczenia jest wyliczony niepoprawnie.
Sprawdźcie swoje wyliczenia przed wysłaniem podatku!
Dla zainteresowanych:
Dokumenty można oznaczyć jako opłacone przy użyciu funkcji, która znajduje się po lewej stronie Opcje zaawansowane/ Oznacz jako zapłacone,
W sumie działa to sprawniej jak ten automat, który co chwila nie działał :-) Może trochę więcej roboty ale przynajmniej jest porządek.
co z tego że można miesiąc już zamknąć, skoro jeszcze nie działają rachunki indywidualne do US i przelewy trzeba robić ręcznie samemu :-)
jedno co nie działa i to chyba należy wyjaśnić: dlaczego przy ręcznym rozliczeniu płatności można wybrać przelew albo gotówka. Tyle że po wyborze przelewu trzeba wypełnić pole rachunku bankowego ale nic tam się nie da wybrać
Dziękuje za informację pozdrawiam
ja dostałem info od wsparcia że mogę ręcznie rozliczyć ZUS jako zapłata gotówką - usługa nie działała na początku stycznia ale już działa - przynajmniej mi się udało
rzekomo w pakiecie bez asystenta finansów nie będzie się to rozliczało automatycznie
Panowie macie jakieś rozwiązania na nasz problem 20 coraz bliżej a u mnie dalej błędnie wylicza Pit-5 ze względu na nie zapłacony ZUS (który oczywiście zapłaciłem z rachunku firmowego)
Otworzyłem ticket #30606 na źle wyliczony podatek PIT w deklaracji od października przez FUZ właśnie. Dodatkowo uprzednio wystąpił zduplikowanych zaciągniętych operacji bankowych, których teraz nie da się zmodyfikować. Nie wspominając o tym, że support obarczył użytkownika naprawianiem błędu systemu.
Może wartoby skorzystać z opcji reklamacji zakupionego produktu - skoro nie działa jak powinien.
W moim przypadku nie tylko ZUS sie nie rozliczył ale również faktury kosztowe wiszą jako niezapłacone mimo przelewu z rachunku bankowego spółki. Zbliża się zamknięcie roku a tu klops.
Roman Śliwa
W zawiązku z rezygnacją z modułu ASYSTENT FINANSOWY obecnie nie ma możliwości ręcznego rozliczania płatności, ani swoich ani od kontrahentów. Niestety system nadal nie potrafi rozpoznać prawidłowo płatności. Nie dziwiłbym się gdyby chodziło o nowych kontrahentów i nowe konta bankowe. Ale płatności do ZUS lądują jako przelewy techniczne i bez pana asystenta nic się nie da zrobić. Ten moduł ma tak wątpliwą użyteczność, że powinien być obligatoryjny i darmowy. Bo jak tu płacić za coś co zawsze nie działa. A jakby był darmowy, to chociaż człowiek mógłby sam ręcznie sobie płatności porozliczać.
ZUS jest tu o tyle kluczowy, że bez odfajkowania że zapłacony, to nie wypada zamykać deklaracji.
Wnioskuję, żeby coś z tym zostało zrobione a przynajmniej żeby można było samemu rozliczać płatności przelewowe skoro komercyjny ASYSTENT FINANSOWY tego nie potrafi.
1 osoba lubi ten pomysł