Skany faktur kosztowych można przekazywać do systemu poprzez wysłanie na uprzednio zdefiniowany adres e- mail. Istnieją dwie możliwości skonfigurowania adresu e-mailowego w systemie:
1. Po zalogowaniu do systemu należy przejść do zakładki Ustawienia/Email do przesyłania skanów i utworzyć adres e-mail.
2. W zakładce INBOX wybrać przycisk Skonfiguruj e-mail do przesyłania faktur pdf.
W polu E-mail do skanów wpisać dowolny fragment tekstu. Po kliknięciu przycisku Zapisz, system doda do utworzonego tekstu ciąg znaków, aby adres był unikalny. W celu jego skopiowania należy wybrać szarą ikonę dokumentów znajdującą się z prawej strony wpisanego tekstu.
W zakładce INBOX wybrać pozycję Wyślij fakturę na maila.
Wszystkie faktury w formacie PDF przesyłane z prywatnej skrzynki na zdefiniowany adres trafią do zakładki INBOX. Maksymalny rozmiar pliku nie powinien przekroczyć 5 MB.