Aktualizacja systemu 03.02.2025 - wprowadzone zmiany

Szanowni Państwo, 


Uprzejmie informujemy, że w dniu 03.02.2025 miała miejsce aktualizacja systemu mOrganizer finansów. Poniżej przedstawiamy listę najważniejszych zmian:


  • Przywrócono funkcjonalność automatycznego podpowiadania sekwencji numerowania przy wystawianiu faktury

  • Wprowadzono na wystawionym duplikacie słowo Duplikat oraz datę jego wystawienia

  • Poprawiono wzór na obliczanie dochodu, jeśli w poprzednim miesiącu skorzystano z wakacji składkowych (DRA+RCA)


Szczegółowa lista zmian została umieszczona na naszej stronie pomocy w artykule (link)


W przypadku pytań bądź wątpliwości - zapraszamy do kontaktu z Działem Pomocy Technicznej:

e-mail: [email protected]

telefon: 22 100 50 60


Z pozdrowieniami,

Zespół mOrganizer finansów

Accedi o Iscrivitiper pubblicare un commento