Kiedy można się spodziewać przywrócenia funkcji generowania deklaracji VAT? Rozumiem, problem z automatycznym wysłaniem UPO, ale wygenerowanie deklaracji to jest raczej podstawa?
Ponadto - nie czepiałbym się gdyby system nie był płatny. W myśl zasady płacę to wymagam proszę o konkretną informację kiedy (konkretny termin) zostanie ta funkcja przywrócona?
Również przyłączam się do próśb o informację nt. przywrócenia możliwości generowania i wysyłki deklaracji VAT
U mnie też i brajkpliku JPK VAT.
Panie Lechu,
W przypadku pojawienia się błędu 414 zapraszamy do zapoznania się z artykułem Błąd: 414- błąd wysyłki eDeklaracji. Jeśli problem nadal będzie nadal występował, prosimy o napisanie zgłoszenia na adres mailowy [email protected]. Dołożymy wszelkich starań, aby pomóc.
Pozdrawiamy
Zespół SuperKsięgowa
U mnie - niestety pojawia się komunikat: weryfikacja negatywna 414 - błąd w danych autoryzujących. Wszystkie dane są prawidłowe. Deklaracja nie została wysłana mimo usunięcia i ponownego wygenerowania deklaracji... Proszę o pomoc...
U mnie niestety w dalszym ciągu pojawia się błąd wysyłki 412.
nowa deklaracja wygenerowała się z dopiskiem (1): VAT za 2019/11 (1) i udało się ją wysłać bez problemu
ale UPO już drugi miesiąc z kolei nie przychodzi na e-mail
Potwierdzam - udało się wysłać VAT-7 i wygenerować JPK za listopad.
Dziękuję i pozdrawiam
Paweł Radek
Szanowni Państwo,
Uprzejmie informujemy, że problem występujący podczas wysyłki deklaracji VAT został rozwiązany. Prosimy o usunięcie deklaracji i ponowne wygenerowanie, wówczas wysyłka zakończy się pomyślnie.
Za niedogodności przepraszamy
Zespół SuperKsięgowa
Szanowni Użytkownicy,
Problem występujący podczas próby wysyłki deklaracji VAT jest już nam znany i aktualnie nasz dział IT stara się znaleźć przyczynę pojawiania się błędu 412.
Plik JPK VAT mogą Państwo wygenerować w zakładce Moja księgowość/JPK. W tym celu z Opcji zaawansowanych należy wybrać przycisk Generuj.
Za utrudnienia przepraszamy
Zespół SuperKsięgowa
przy wysyłce deklaracji VAT- błąd 412. Brak też pliku JPK
Potwierdzam, u mnie podobnie: błąd 412, a wszystkie dane są prawidłowe.
Dziękuję za odpowiedź. Jednak przy próbie wysyłki deklaracji pojawia się komunikat błędu (Błąd 412 - weryfikacja negatywna, niezgodność danych autoryzujących z danymi w dokumencie). Wszystkie dane zdaje się że się jednak zgadzają, dotychczas wysyłka deklaracji działała bez zarzutu.
Szanowni Państwo,
Uprzejmie informujemy, że w dniu dzisiejszym wdrożyliśmy nowy schemat deklaracji VAT za listopad.
Pozdrawiamy
Zespół SuperKsięgowa
Karolina Kłapeć
Szanowni Użytkownicy,
Uprzejmie informujemy, że zgodnie z projektem Rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie wzorów deklaracji dla podatku od towarów i usług od 1 listopada obowiązują nowe wersje druków VAT-7, VAT-7K. Konieczność określenia nowych wzorów deklaracji VAT m.in. wynika z wprowadzenia obligatoryjnego mechanizmu podzielonej płatności.
Do czasu udostępnienia nowych wersji deklaracji możliwość generowania deklaracji VAT za listopad została wyłączona. Zachęcam do obserwowania wpisu, dzięki czemu otrzymają Państwo automatyczne powiadomienie w chwili wdrożenia nowej wersji deklaracji VAT do mKsięgowości.
Pozdrawiamy
Zespół SuperKsięgowa
1 personne aime ça