Aktualizacja systemu 04-05.02.2022

Szanowni Państwo, 


Uprzejmie informuję, że na najbliższy weekend tj. 04-05.02.2022 została zaplanowana aktualizacja systemu. Aktualizacja obejmie następujące zmiany:

  1. Wprowadzenie niezbędnych funkcjonalności związanych z Nowym Polskim Ładem. 
  2. Aktualizacja składki zdrowotnej na styczeń 2022.
  3. Nowy schemat plików JPK V7M i JPK V7K obowiązujący od stycznia 2022 


Do czasu wprowadzenia zmian prosimy o niewysyłanie z systemu plików JPK V7 na nieaktualnych schematach. 


Pozdrawiamy serdecznie, 

Zespół mOrganizer Finansów


Dzień dobry, 


W takim przypadku proszę nakierować na plik JPK_V7 na ikonę znajdującą się w kolumnie wysyłka i zweryfikować czy status pliku jest jako wysłany czy może pojawił się wykrzyknik z komunikatem "błąd schematu xsd", jeżeli otrzymał Pan taki komunikat oznacza to, że Ministerstwo Finansów odrzuciło plik JPK_V7 i należy taki plik złożyć ponownie po aktualizacji systemu, która zaplanowana jest dzisiaj w godzinach wieczornych. Jeżeli natomiast status pliku JPK_V7 jest jako wysłany należy skontaktować się z Urzędem w celu ustalenia czy konieczne jest przesłanie korekty na właściwym schemacie. 


Pozdrawiamy serdecznie, 

Zespół mOrganizer Finansów

Dzień dobry,

Co mam zrobić jeżeli 1 stycznia już wysłałem plik JPK?

Pozdrawiam

Dzień dobry, 


Opłacenie składki ZUS bezpośrednio z systemu będzie możliwe po kolejnej aktualizacji, która zaplanowana jest na 11.02.2022. 

W odniesieniu do ZUS-DRA w systemie będzie możliwość wygenerowania takiego dokumentu. W kwestii wysyłki również staramy się wprowadzić taką możliwość w systemie, niemniej jednak na ten moment nie jesteśmy w stanie zagwarantować, że wysyłka również będzie dostępna po najbliższej aktualizacji 11.02.2022. 


Pozdrawiamy serdecznie, 

Zespół mOrganizer Finansów

Dzień dobry,
Czy jest już możliwość opłaty składkego na ZUS rozliczając się w formie ryczałtu oraz czy jest możliwość wysyłki ZUS-DRA z systemu? Niestety takich opcji nie widzę a termin rozliczenia jest już bardzo blisko.

Dzień dobry, 


Dziękujemy za przesłany komentarz. Uprzejmie informujemy, że wprowadzenie zarówno faktur sprzedażowych jak i kosztowych jest możliwa. Jeżeli problem nadal u Pana występuje zachęcamy do przesłania zgłoszenia na adres mailowy mbank@superksiegowa.pl. 


Pozdrawiamy serdecznie, 

Zespół mOrganizer Finansów

Póki co wygląda, że zostały zablokowane podstawowe funkcjonalności. Przy próbie wprowadzenia zarówno dokumentów kosztowych  jak i faktur sprzedaży wyświetla się komunikat o błędzie aplikacji.

Anmelden oder Registrieren um einen Kommentar zu veröffentlichen