Aktualizacja systemu 03.02.2025 - wprowadzone zmiany

Szanowni Państwo, 


Uprzejmie informujemy, że w dniu 03.02.2025 miała miejsce aktualizacja systemu mOrganizer finansów. Poniżej przedstawiamy listę najważniejszych zmian:

  • Przywrócono funkcjonalność automatycznego podpowiadania sekwencji numerowania przy wystawianiu faktury;

  • Wprowadzono na wystawionym duplikacie słowo Duplikat oraz datę jego wystawienia;

  • Poprawiono wzór na obliczanie dochodu, jeśli w poprzednim miesiącu skorzystano z wakacji składkowych (DRA+RCA).


W przypadku pytań bądź wątpliwości - zapraszamy do kontaktu z Działem Pomocy Technicznej:

e-mail: mbank@cashdirector.pl

telefon: 22 100 50 60



Czy ten artykuł był pomocny?

To wspaniale!

Dziękujemy za opinię

Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!

Dziękujemy za opinię

Daj nam znać, jak możemy ulepszyć ten artykuł!

Wybierz co najmniej jeden powód
Wymagana weryfikacja captcha.

Wysłano opinię

Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł