W dniu 06.04.2023 miała miejsce aktualizacja systemu, podczas której zostały wprowadzone następujące funkcjonalności:
- Wyświetlanie historii i statusu wysyłki faktur.
- Dodanie do zadań informacji o terminach ich realizacji.
- Zmiana wydruku zaliczek PIT.
- Zmiana zadań dotyczących wysyłki deklaracji ZUS DRA.
- Wysyłanie UPO w PDF z numerem referencyjnym na adres e-mail.
- Generowanie wydruku zestawienia rocznego narastająco dla firm rozliczających się ryczałtem.
Poza tym w Systemie zostały wdrożone drobne zmiany i usprawnienia, w tym m.in:
- dopuszczenie podpięcia zaliczki faktury kosztowej do szablonu zakupu środka trwałego,
- doprecyzowanie komunikatu wyświetlanego przy próbie usunięcia środka trwałego (dotyczy sytuacji, gdy system blokuje usunięcie środka trwałego ze względu na podpięte dokumenty),
- VAT-8/VAT-9M - dodanie informacji o płatności do podsumowania podatków/pełne zamknięcie miesiąca,
- nowy szablon Przychody z innych źródeł,
- dodanie przycisku Oznacz płatność jako niewykonaną. Dostępny w przypadku, gdy na dokumencie zostanie wybrany przycisk Zapłać, a transakcja nie zostanie sfinalizowana w banku.
Czy ten artykuł był pomocny?
To wspaniale!
Dziękujemy za opinię
Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!
Dziękujemy za opinię
Wysłano opinię
Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł