Aktualizacja systemu 06.04.2023 - wprowadzone zmiany

W dniu 06.04.2023 miała miejsce aktualizacja systemu, podczas której zostały wprowadzone następujące funkcjonalności: 

  1. Wyświetlanie historii i statusu wysyłki faktur.
  2. Dodanie do zadań informacji o terminach ich realizacji.
  3. Zmiana wydruku zaliczek PIT.
  4. Zmiana zadań dotyczących wysyłki deklaracji ZUS DRA.
  5. Wysyłanie UPO w PDF z numerem referencyjnym na adres e-mail.
  6. Generowanie wydruku zestawienia rocznego narastająco dla firm rozliczających się ryczałtem.


Poza tym w Systemie zostały wdrożone drobne zmiany i usprawnienia, w tym m.in:

  • dopuszczenie podpięcia zaliczki faktury kosztowej do szablonu zakupu środka trwałego,
  • doprecyzowanie komunikatu wyświetlanego przy próbie usunięcia środka trwałego (dotyczy sytuacji, gdy system blokuje usunięcie środka trwałego ze względu na podpięte dokumenty), 
  • VAT-8/VAT-9M - dodanie informacji o płatności do podsumowania podatków/pełne zamknięcie miesiąca,
  • nowy szablon Przychody z innych źródeł,
  • dodanie przycisku Oznacz płatność jako niewykonaną. Dostępny w przypadku, gdy na dokumencie zostanie wybrany przycisk Zapłać, a transakcja nie zostanie sfinalizowana w banku.



Czy ten artykuł był pomocny?

To wspaniale!

Dziękujemy za opinię

Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!

Dziękujemy za opinię

Daj nam znać, jak możemy ulepszyć ten artykuł!

Wybierz co najmniej jeden powód
Wymagana weryfikacja captcha.

Wysłano opinię

Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł