W zakładce Roczny plan finansowy możesz zdefiniować budżet, klikając przycisk Dodaj budżet.
Aby dodać pozycję budżetu, najpierw utwórz Symbol budżetu.
Otworzy się nowe okno umożliwiające dodanie symbolu.
Następnie uzupełnij planowane kwoty w poszczególnych miesiącach dla budżetów: Sprzedażowego, Kosztowego i Inwestycyjnego.
Dodany budżet pojawi się w tabeli budżetów rocznych od razu po dodaniu. Przeliczenie nie jest konieczne.
Na liście z budżetami zobaczysz wartości w kolorze niebieskim oraz czerwonym:
- Niebieski - oznacza, że dla budżetu kosztowego i inwestycyjnego nie przekroczyłeś planu, natomiast dla budżetu sprzedażowego plan został przekroczony;
- Czerwony - oznacza, że w danym miesiącu został przekroczony budżet kosztowy lub dla budżetu sprzedażowego plan nie został wykonany.
Po kliknięciu w kwotę w kolorze czerwonym lub niebieskim widoczne jest zestawienie faktur, które zostały dodane do budżetu w danym miesiącu wraz z informacją, w jakim statusie aktualnie dokumenty są w obiegu.
Po kliknięciu przycisku Edytuj możesz szybko zaktualizować plan budżetu, wprowadzając nowe kwoty dla wybranego miesiąca.
Po wprowadzeniu zmian, wybierz przycisk Zapisz.
Istnieje również możliwość skorzystania z przycisku Alokacje.
Wtedy na liście pojawią się wszystkie dokumenty dotyczące danego budżetu.
Czy ten artykuł był pomocny?
To wspaniale!
Dziękujemy za opinię
Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!
Dziękujemy za opinię
Wysłano opinię
Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł