Kwota wolna

Kwotę wolną możesz rozliczyć przy wyliczaniu zaliczki na zasadach ogólnych albo odjąć ją bezpośrednio w deklaracji rocznej.

Aby uwzględnić kwotę wolną w zaliczkach, przejdź do zakładki Ustawienia/Właściciel w sekcji Dane podatkowe, przy parametrze Uwzględnij kwotę wolną kliknij Zmień:



Następnie wprowadź zakres dat:

  • Data od — pierwszy dzień miesiąca, od którego chcesz uwzględniać kwotę wolną w wyliczeniu zaliczki;

  • Data do — dzień, do którego kwota ma być odejmowana od zaliczki, lub wpisz odległą datę w przyszłości.



Parametr możesz edytować w dowolnym momencie.

Po kliknięciu Zapisz parametr zostanie dodany i wyświetli się poniżej w sekcji Istniejące wpisy.



Czy ten artykuł był pomocny?

To wspaniale!

Dziękujemy za opinię

Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!

Dziękujemy za opinię

Daj nam znać, jak możemy ulepszyć ten artykuł!

Wybierz co najmniej jeden powód
Wymagana weryfikacja captcha.

Wysłano opinię

Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł