W aplikacji mobilnej mOrganizer finansów jest możliwość zgłoszenia gotowości do zamknięcia miesiąca. W tym celu należy zalogować się do aplikacji oraz przejść do zakładki Pulpit oraz wybrać widoczną opcję Zgłoś gotowość do zamknięcia miesiąca.
Po wybraniu tej opcji nastąpi przekierowanie do kolejnej zakładki, gdzie należy potwierdzić zamknięcie (w informacji została przedstawiona informacja dla klienta odnośnie że jeśli wgrał koszty i wystawił przychody aby potwierdził zamknięcie)
Po zgłoszeniu gotowości zostanie wyświetlony komunikat potwierdzenia oznaczenia miesiąca jako gotowego do zamknięcia
Po zgłoszeniu do Księgowej Prowadzącej gotowości do zamknięcia miesiąca informacja odnośnie danego miesiąca zostanie zaktualizowana i wyświetlana będzie wiadomość, iż miesiąc został zgłoszony do zamknięcia:
Gdy księgowa prowadząca wykona wszystkie czynności związane z zamknięciem miesiąca, wygeneruje i prześle deklaracje oraz oznaczy miesiąc jako zamknięty, wiadomość zostanie zaktualizowana i wyświetlany będzie komunikat, iż dany miesiąc został zamknięty: