W aplikacji mobilnej mOrganizer finansów istnieje możliwość zgłoszenia gotowości do zamknięcia miesiąca dla Klientów posiadających aktywny pakiet obsługi księgowej (Komfort). Aby to zrobić, należy zalogować się do aplikacji, przejść do zakładki Pulpit oraz wybrać widoczną opcję Zgłoś gotowość do zamknięcia miesiąca:



Po dokonaniu wyboru tej opcji nastąpi przekierowanie do następnej zakładki, gdzie wyświetlona zostanie informacja, że jeśli zostały wprowadzone koszty i wystawione faktury przychodowe, należy potwierdzić zamknięcie:




Po zgłoszeniu gotowości pojawi się komunikat potwierdzający oznaczenie miesiąca jako gotowego do zamknięcia.


Po zgłoszeniu do Księgowej Prowadzącej gotowości do zamknięcia miesiąca informacja odnośnie danego miesiąca zostanie zaktualizowana i wyświetlana będzie wiadomość, iż miesiąc został zgłoszony do zamknięcia:



Gdy księgowa prowadząca wykona wszystkie czynności związane z zamknięciem miesiąca, wygeneruje i prześle deklaracje oraz oznaczy miesiąc jako zamknięty, wiadomość zostanie zaktualizowana i wyświetlany będzie komunikat, iż dany miesiąc został zamknięty: