W celu usunięcia korekt deklaracji lub deklaracji ZUS DRA należy wykonać wskazane czynności:


1. Przejść do Moja księgowość/Deklaracje i odpiąć płatność za pomocą przycisku Rozliczenia (przycisk Usuń) od korekty ZUS DRA.

2. Usunąć korektę ZUS DRA za pomocą przycisku Usuń dostępnego w Opcjach zaawansowanych.

3. Cofnąć zatwierdzenie na deklaracji ZUS DRA (przycisk Cofnij zatwierdzenie jest widoczny w Opcjach zaawansowanych po lewej stronie).

4. Zaktualizować deklarację ZUS DRA za pomocą przycisku Aktualizuj deklaracje w zakładce Moja księgowość/ Deklaracje.

5. Zatwierdzić deklarację ZUS DRA za pomocą przycisku Zatwierdź.

6. Dodać płatność do deklaracji ZUS DRA (za pomocą przycisku Rozliczenia lub w zakładce Asystent finansowy - jeśli posiadają Państwo aktywny pakiet Optymalny).

7. W zakładce Moja księgowość/Deklaracje zaktualizować deklaracje w miesiącu kolejnym (zakładamy, że składka ZUS została opłacona 20 dnia kolejnego miesiąca).