Koszty stałe
Dodaj koszt stały
Lista zdefiniowanych kosztów stałych
Brakujące dokumenty stałe
Koszty stałe
W przypadku posiadania faktur kosztowych z taką samą lub zbliżoną kwotą (np. rachunek za telefon lub Internet), można wygenerować w systemie koszt stały. Funkcjonalność ta, pozwala zweryfikować, czy wszystkie faktury kosztowe dotyczące kosztów stałych zostały zaksięgowane w danym miesiącu.
Dodaj koszt stały
Aby wprowadzić koszt stały do systemu należy przejść do zakładki Moje koszty/Koszty stałe i wybrać przycisk Dodaj koszt stały.
Następnie wybrać kontrahenta, wprowadzić zakres kwot brutto oraz opis. Po dokonaniu zmian, kliknąć przycisk Zapisz.
Lista zdefiniowanych kosztów stałych
Istnieje możliwość wygenerowania dokumentu, w którym widnieją aktualnie wprowadzone koszty stałe w systemie. W zakładce Moje koszty/Koszty stałe, należy rozwinąć listę pobierania raportów i wybrać Lista zdefiniowanych kosztów stałych. Zostanie wówczas wygenerowany dokument zawierający zapisane koszty stałe.
Brakujące dokumenty stałe
Raport Brakujące dokumenty stałe zawiera pozycje niezaksięgowane w systemie. Ta funkcjonalność jest przydatna w przypadku wprowadzenia dużej ilości faktur kosztowych. Na podstawie tego wykazu można szybko sprawdzić, która faktura nie została wprowadzona do systemu.