Tworząc zaplanowaną dla klienta wysyłkę na przykład monitu, tworzone jest również zadanie w zakładce Monitoring Płatności/ Podsumowanie.Zaplanowane zadanie musi zostać wykonane aby zostało usunięte z systemu, najeżdżamy na daną fakturę wykonujemy zaplanowaną akcję, czyli wysyłamy monit emailem bądź wysyłamy wezwanie w zależności od zaplanowanej przez nas akcji i wysyłamy do klienta, po czym system zamknie automatycznie zadanie.
Jeśli klient uregulował płatność, a my chcemy usunąć zadanie z systemu należy na przykład wpisać swój adres email, monit lub wezwanie trafią na naszą skrzynkę, a zadanie zostanie uznane przez system jako wykonane.
Zadania z Monitoringu Płatności Drukuj
Zmodyfikowano dnia: czw, 24 Wrz, 2020 o 3:23 PO POŁUDNIU
Czy ta odpowiedź była pomocna? Tak Nie
Wyślij opinięPrzykro nam, że nie byliśmy w stanie pomóc. Pomóż ulepszyć ten artykuł i prześlij swoją opinię.