Aktywując jeden z wyżej wymienionych pakietów klient całą opiekę nad księgowością przekazuje specjaliście – osobistej księgowej. Dla lepszej współpracy z księgową użytkownik posiada dostęp do systemu mOrganizer  przez który się z nią komunikuje. Dzięki temu współpraca z księgową staje się wygodniejsza zarówno dla księgowej jak i dla Klienta. Może znacznie szybciej wystawiać faktury, przesyłać do księgowej swoje koszty, a system na podstawie załączonych dokumentów do systemu automatycznie wyliczy podatki.



Pakiet mKsięgowość Komfort

W pakiecie tym Klient otrzymuje standardową obsługę księgową a także możliwość korzystania z mOrganizera Finansów z modułem do wystawiania faktur sprzedaży, podsumowaniem wyliczonego podatku przez Ksiegową Prowadzącą oraz przesyłaniem faktur kosztowych za pomocą aplikacji mobilnej




Pakiet mKsięgowość PREMIUM

W pakiecie tym Klient otrzymuje dedykowaną księgową lub księgowego wraz z nieodpłatnym dostępem do mOrganizera Finansów, powiadomienia SMS o płatnościach podatków i faktur a także szybką odpowiedz od Księgowej/-ego w dni robocze od 9 do 17