W celu rezygnacji z usługi należy zalogować się na konto firmowe, przejść do zakładki Mój Biznes i wykonać czynności zgodnie z poniższą instrukcją:
1. Przejść do Fakturowanie/Lista faktur.
2. Przejść do zakładki Ustawienia / Zrezygnuj z usługi.
3. Potwierdzić zgodę na usunięcie danych księgowych oraz zapoznać się z zamieszczoną informacją.
4. Wybrać przycisk Wyślij kod.
5. Wpisać otrzymany kod SMS w polu Wprowadź kod i kliknąć w przycisk Zrezygnuj z usługi.
Po wykonaniu tych czynności nastąpi automatyczne wylogowanie, czyli usunięcie konta.
Wysyłka kodu SMS wyklucza możliwość zamknięcia konta w inny sposób niż opisany powyżej.
Jeśli podczas próby Wysłania kodu SMS pojawi się komunikat o błędzie należy przejść do zakładki Ustawienia/Dane kontaktowe i wybrać przycisk Aktualizuj dane z mBanku, zaktualizowane informacje należy zapisać.
Ponowna rezygnacja z konta możliwa będzie po kilku minutach, zgodnie z informacją, która wyświetli się po przejściu do zakładki Zrezygnuj z usługi.