- Fakturowanie/Lista faktur;
- Ustawienia/Zrezygnuj z usługi;
2. Potwierdzić zgodę na usunięcie danych księgowych oraz zapoznać się z zamieszczoną informacją;
3. Wybrać przycisk Wyślij kod;
4. Wpisać otrzymany kod SMS w polu Wprowadź kod i kliknąć w przycisk Zrezygnuj z usługi.
Po wykonaniu tych czynności nastąpi automatyczne wylogowanie, czyli usunięcie konta.
Wysyłka kodu SMS wyklucza możliwość zamknięcia konta w inny sposób niż opisany powyżej.
Jeśli podczas próby wysyłki kodu SMS pojawi się komunikat o błędzie należy przejść do zakładki Ustawienia/Dane kontaktowe i wybrać przycisk Aktualizuj dane z mBanku - zaktualizowane informacje - zapisać.
Ponowna rezygnacja z konta możliwa będzie po kilku minutach, zgodnie z informacją, która wyświetli się po przejściu do zakładki Zrezygnuj z usługi.