Mam dokładnie ten sam problem. Czy wiadomo jak to zmienić? U mnie te pola nie sa aktywne
Kwestię zmiany numeru NIP należy zgłaszać na adres mbank@superksiegowa.pl. Wówczas Administrator systemu nanosi zmiany. System pozwala na jednokrotne wprowadzenie numeru NIP, więc przy pojawianiu się błędów nie ma już możliwości zmiany.
Witam, Walidacja także powinna odbywać się na etapie szukania innych kontrahentów czy już istnieją . Ponieważ wprowadziłem jednego z NIPem bez kresek . Później skopiowałem z jego danych z kreskami - dałem ikonę szukania podczas wprowadzania dokumentów i system chciał mi dodać nowego , zamiast dać komunikat że takowy już istnieje .
Bartosz Łepecki
Nie wiem jak przebiega przekazywanie danych z mBanku przy rejestracji nowego klienta, ale moj NIP został w mBanku zarejestrowany w formacie z kreskami i tak przekazany. Podczas importu do systemu Superksięgowa aby zmieścić się w 10-znakowym polu NIP został obcięty o dwie ostatnie cyfry. Za to ma kreski ;)
Proponuję aby wprowadzić walidację formatu NIP po stronie mBanku i niezależnie przy imporcie do Superksięgowej.
1 osoba lubi ten pomysł