Do czego służą zakładki w serwisie?

W Systemie dostępnych jest pięć głównych zakładek:


  • Pulpit – prezentuje kluczowe dane księgowe oraz zapewnia szybki dostęp do najważniejszych funkcji, takich jak wystawienie szybkiej faktury;
  • Przychody – pozwala na wystawianie faktur sprzedażowych, szybkie wyszukiwanie dokumentów, zarządzanie kontrahentami oraz przeglądanie zestawień faktur: zapłaconych, przeterminowanych i oczekujących;
  • Koszty – moduł do zarządzania fakturami kosztowymi. Pozwala sprawdzić, które faktury zostały opłacone, oraz umożliwia powiązanie operacji bankowych z fakturami kosztowymi;
  • Płatności – wspiera zarządzanie płynnością finansową. Umożliwia kontrolę nad zobowiązaniami wobec dostawców i ocenę, czy dostępne środki wystarczą na ich pokrycie. Zawiera prognozę wyniku finansowego na kolejne 4 tygodnie oraz opcję łączenia operacji bankowych z fakturami sprzedażowymi i kosztowymi;
  • Księgowość – moduł do kompleksowego zarządzania księgowością. Pozwala generować i wysyłać deklaracje oraz pliki JPK_V7, KPiR i Ewidencję Przychodów. Dodatkowo zawiera zestawienia środków trwałych i pojazdów wraz z ich przebiegami.


Czy ten artykuł był pomocny?

To wspaniale!

Dziękujemy za opinię

Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!

Dziękujemy za opinię

Daj nam znać, jak możemy ulepszyć ten artykuł!

Wybierz co najmniej jeden powód
Wymagana weryfikacja captcha.

Wysłano opinię

Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł