Dokonywanie przelewów podatkowych

W systemie mOrganizer możesz ręcznie dodać dokument, za pomocą którego zapłacisz podatek wyliczony poza systemem (np. do Urzędu Skarbowego) lub inne opłaty, takie jak koszty związane z najmem prywatnym.

Aby dodać taki dokument w formie dowodu wewnętrznego:

  • Przejdź do zakładki Koszty/Faktury kosztowe;

  • Wybierz opcję Dodaj wydatek;

  • W polu wyszukiwania wpisz frazę Deklaracja:



Pojawią się dostępne szablony:

  • CIT - dla pełnych ksiąg;

  • PIT 5 - dla skali podatkowej;

  • PIT 5L - dla podatki liniowego;

  • Podatek do zapłaty - podatek VAT;

  • PPE - dla ryczałtu.


Po wybraniu odpowiedniego szablonu i uzupełnieniu wszystkich danych zaksięguj dokument. Będzie on widoczny na liście faktur kosztowych po zaznaczeniu filtrów po lewej stronie — w polu Rodzaj dokumentów, np. DW ZUS, DW PIT/DW PPE lub DW VAT


Dodatkowo wprowadzone dokumenty będą widoczne w zakładce Księgowość/ZUS i podatki. 



Po wybraniu opcji Zapłać lub Dodaj do koszyka możesz opłacić swoje zobowiązania. 



Czy ten artykuł był pomocny?

To wspaniale!

Dziękujemy za opinię

Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!

Dziękujemy za opinię

Daj nam znać, jak możemy ulepszyć ten artykuł!

Wybierz co najmniej jeden powód
Wymagana weryfikacja captcha.

Wysłano opinię

Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł