Aktywowanie mOrganizera Finansów

Szanowni Użytkownicy,


Uprzejmie informujemy, że od dnia dzisiejszego umożliwiliśmy aktywowanie modułów mOrganizera Finansów. Użytkowników, którzy w okresie od 01.07.2019 r. do 24.11.2019 r.

zatwierdzili chociaż jedną deklarację w Serwisie CashDirector zapraszamy do skorzystania z oferty promocyjnej po dokonaniu aktywacji w Ustawieniach. Przez 12 miesięcy oferujemy pełny pakiet mOrganizer Finansów za 45 PLN netto miesięcznie lub moduł Moje koszty za 20 PLN netto miesięcznie lub moduł Moja księgowość za 9 PLN netto miesięcznie.




W celu aktywacji należy wybrać przycisk Aktywuj. Poniższy komunikat będzie widoczny za każdym razem po przejściu do Ustawień do momentu kliknięcia przycisku Nie pokazuj więcej.




Załączamy link do Regulaminu promocji: https://morganizerfinansow.pl/s06_01_regulamin-morganizer-moja_ksiegowosc-popularyzacja


Pozdrawiamy

Zespół mOrganizer


dziekuje moze uda mi sie aktywowac,,, bo ten widok u mnie nieczytelny mam szukac w ustawieniach chyba

W dniu dzisiejszym po wejściu w księgowość pojawia się możliwość wybrania w promocji modułów "Moje koszty" oraz "Moja księgowość".

Nie pojawia się komunikat o możliwości aktywacji wszystkich modułów za 45PLN/mc.

W ustawieniach księgowości widoczna jest informacja, że aktywny jest pakiet "mOrganizer finansów - wszystkie moduły" ale z zastrzeżeniem, że aktywny tylko do 2019-11-30 - czyli teoretycznie czas aktywności już minął.


Czy rzeczywiście wszystkie moduły są nadal aktywne?

W jaki sposób mogę aktywować wszystkie moduły w promocji?

Aktywowałem pakiet w promocji w listopadzie. Niby mam widoczne cały czas wszystkie moduły w aplikacji, ale w ustawieniach jest aktualnie jakby nie włączone (szare i cena 75 PLN).

Nie mam żadnego potwierdzenia, że pakiet jest włączony.

Skład mam wiedzieć, że pobierzecie 45 PLN i, że faktycznie jest to pakiet jest aktywny?

Czy pakiet "Moja księgowość" umożliwia wprowadzanie faktur kosztowych, czy konieczne jest również wykupienie pakietu "Moje koszty"?

Szanowni Użytkownicy,


Uprzejmie informujemy, że moduł Moja księgowość umożliwia wprowadzanie faktur kosztowych.


Automatycznie nie pobieramy środków z konta. W celu aktywowania wybranych pakietów lub sprawdzenia statusu modułów należy przejść do Ustawień. 


Pozdrawiamy

Zespół mOrganizer


1 personne aime ça

Dzień dobry,


1. Czemu dostępne są tylko pakiety na 12 miesięcy?

2. Czemu dane wprowadzane od początku roku są zablokowane? To nie powinno działać wstecz.


Wprowadzacie Państwo na sam koniec roku blokady z opcją zakupu dostępu tylko i wyłącznie na 12 miesięcy, co w efekcie jest zmuszeniem użytkowników do wykupu abonamentu...

Szczerze, to nie mam zaufania. Ciągle są awarie, coś nagle przestaje działać. Jeszcze pod koniec listopada znowu przestały się wciągać płatności do rozliczenia faktur.

ZUS i VAT pokazywał mi się jako rozliczony, a PIT już nie, chociaż wszystkie widnieją w wyciągu z konta...


Brak możliwości zakup dostępu w formie innej, niż pakiet na 12 miesięcy oraz fakt zablokowania moich danych, które gromadziłem na starych zasadach, uważam za nieuczciwe.

Proszę o ofertę na dostęp do końca roku.




3 personnes aiment ça

Czy ktoś już dostał fakturę za te wątpliwe usługi ? Miało się pojawić automatycznie przekierowanie do płatności po wybraniu dowolnego pakietu - nic takiego mi nie objawiło.

No chyba że w związku z całą masą niedociągnięć płatności zostały odroczone albo anulowane...


1 personne aime ça

Ja już założyłem ticket z zapytaniem gdzie ona jest. Zobaczymy co się dowiem ;)

Szanowni Użytkownicy,


Fakturę za mOrganizera finansów lub wybrane moduły otrzymają Państwo prawdopodobnie w dniu jutrzejszym. Faktury zostaną automatycznie zaksięgowane i dodatkowo przesłane na adres mailowy widniejący w systemie. Wyjątkowo w tym miesiącu termin płatności to 7 dni od dnia otrzymania faktury. Za kolejne okresy faktury będą dostarczane w ostatnim dniu danego miesiąca.



Pozdrawiamy 

Zespół mOrganizera Finansów

Connexion ou Inscription pour poster un commentaire