U mnie - niestety pojawia się komunikat: weryfikacja negatywna 414 - błąd w danych autoryzujących. Wszystkie dane są prawidłowe. Deklaracja nie została wysłana mimo usunięcia i ponownego wygenerowania deklaracji... Proszę o pomoc...
Panie Lechu,
W przypadku pojawienia się błędu 414 zapraszamy do zapoznania się z artykułem Błąd: 414- błąd wysyłki eDeklaracji. Jeśli problem nadal będzie nadal występował, prosimy o napisanie zgłoszenia na adres mailowy mbank@superksiegowa.pl. Dołożymy wszelkich starań, aby pomóc.
Pozdrawiamy
Zespół SuperKsięgowa
Karolina Kłapeć
Szanowni Użytkownicy,
Uprzejmie informujemy, że zgodnie z projektem Rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie wzorów deklaracji dla podatku od towarów i usług od 1 listopada obowiązują nowe wersje druków VAT-7, VAT-7K. Konieczność określenia nowych wzorów deklaracji VAT m.in. wynika z wprowadzenia obligatoryjnego mechanizmu podzielonej płatności.
Do czasu udostępnienia nowych wersji deklaracji możliwość generowania deklaracji VAT za listopad została wyłączona. Zachęcam do obserwowania wpisu, dzięki czemu otrzymają Państwo automatyczne powiadomienie w chwili wdrożenia nowej wersji deklaracji VAT do mKsięgowości.
Pozdrawiamy
Zespół SuperKsięgowa
1 Person gefällt das