Komunikacja klienta z księgowym

W Systemie wprowadzono możliwość dodawania komentarzy do dokumentów, które są widoczne zarówno dla klienta, jak i księgowego. Po otrzymaniu informacji o dodanym komentarzu klient może na niego odpowiedzieć. Dodatkowo możesz opisać wgrane skany, co ułatwia ich identyfikację i księgowanie.


Opis skanu


Dodanie opisu skanów do wgranych dokumentów dostępne jest w zakładce Pulpit/eSegregator


Aby dodać opis, w zakładce Do zatwierdzenia lub Księgowanie skieruj kursor myszy na czarną ikonę ołówka. 



Wprowadź treść i kliknij Enter



Opis będzie widoczny przy skanie dokumentu.


Jeśli zawarto umowę o usługi księgowe, wprowadzony opis zostanie również udostępniony osobie księgującej.


Dodanie komentarza przy fakturze sprzedaży


Aby dodać komentarz do faktury sprzedażowej, przejdź do zakładki Przychody/Faktury sprzedaży, skieruj kursor myszy na wybrany dokument, otwórz jego podgląd klikając na niego, wybierz przycisk Komentarz. 



W nowym oknie uzupełnij wskazane pola i zapisz zmiany:



Dodany komentarz będzie widoczny przy dokumencie na liście faktur:



Komentarze do faktur kosztowych lub do wersji roboczych tych faktury dodawane są analogicznie jak w przypadku faktur sprzedażowych. 


Informacja o dodaniu komentarza


Księgowy Prowadzący może dodać komentarz do dokumentu, zadać pytanie dotyczące jego treści i przypisać komentarz do konkretnego Użytkownika. Po przypisaniu komentarza tworzy się zadanie, a na adres e-mail przypisanej osoby wysyłana jest wiadomość.


Do dokumentu z komentarzem można przejść:

  • bezpośrednio z wiadomości e-mail,

  • lub z poziomu zadania po zalogowaniu do Systemu.


Jeśli komentarz pozostanie bez odpowiedzi lub zadanie nie zostanie oznaczone jako wykonane, codziennie o godz. 10:00 System będzie wysyłał automatyczne przypomnienie. Tego powiadomienia nie można wyłączyć w ustawieniach.


W oknie pełnego zamknięcia miesiąca znajduje się również sekcja z informacją o liczbie dokumentów z komentarzami, które oczekują na odpowiedź.



Czy ten artykuł był pomocny?

To wspaniale!

Dziękujemy za opinię

Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!

Dziękujemy za opinię

Daj nam znać, jak możemy ulepszyć ten artykuł!

Wybierz co najmniej jeden powód
Wymagana weryfikacja captcha.

Wysłano opinię

Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł