Póki co wygląda, że zostały zablokowane podstawowe funkcjonalności. Przy próbie wprowadzenia zarówno dokumentów kosztowych jak i faktur sprzedaży wyświetla się komunikat o błędzie aplikacji.
Dzień dobry,
Dziękujemy za przesłany komentarz. Uprzejmie informujemy, że wprowadzenie zarówno faktur sprzedażowych jak i kosztowych jest możliwa. Jeżeli problem nadal u Pana występuje zachęcamy do przesłania zgłoszenia na adres mailowy mbank@superksiegowa.pl.
Pozdrawiamy serdecznie,
Zespół mOrganizer Finansów
Dzień dobry,
Czy jest już możliwość opłaty składkego na ZUS rozliczając się w formie ryczałtu oraz czy jest możliwość wysyłki ZUS-DRA z systemu? Niestety takich opcji nie widzę a termin rozliczenia jest już bardzo blisko.
Dzień dobry,
Opłacenie składki ZUS bezpośrednio z systemu będzie możliwe po kolejnej aktualizacji, która zaplanowana jest na 11.02.2022.
W odniesieniu do ZUS-DRA w systemie będzie możliwość wygenerowania takiego dokumentu. W kwestii wysyłki również staramy się wprowadzić taką możliwość w systemie, niemniej jednak na ten moment nie jesteśmy w stanie zagwarantować, że wysyłka również będzie dostępna po najbliższej aktualizacji 11.02.2022.
Pozdrawiamy serdecznie,
Zespół mOrganizer Finansów
Dzień dobry,
Co mam zrobić jeżeli 1 stycznia już wysłałem plik JPK?
Pozdrawiam
Dzień dobry,
W takim przypadku proszę nakierować na plik JPK_V7 na ikonę znajdującą się w kolumnie wysyłka i zweryfikować czy status pliku jest jako wysłany czy może pojawił się wykrzyknik z komunikatem "błąd schematu xsd", jeżeli otrzymał Pan taki komunikat oznacza to, że Ministerstwo Finansów odrzuciło plik JPK_V7 i należy taki plik złożyć ponownie po aktualizacji systemu, która zaplanowana jest dzisiaj w godzinach wieczornych. Jeżeli natomiast status pliku JPK_V7 jest jako wysłany należy skontaktować się z Urzędem w celu ustalenia czy konieczne jest przesłanie korekty na właściwym schemacie.
Pozdrawiamy serdecznie,
Zespół mOrganizer Finansów
czy prace nad aktualizacją systemu się zakończyły? czy mozna juz zamknąć miesiąc styczeń 2022, wygenerować i opłacić ZUS za styczeń 2022?
Zatwierdziłem deklaracje ZUS DRA w jaki sposób ją mogę wysłać?
Panie Robercie,
Na chwile obecną nie ma możliwości wysyłki ZUS DRA bezpośrednio z Systemu
Pobrany z systemu ZUS DRA w formacie xml można wysłać za pośrednictwem ZUS PUE. W tym celu należy przejść na stronę ZUS i postąpić według poniższych kroków:
Na stronie ZUS można zalogować się za pomocą loginu i hasła, logując się poprzez bankowość elektroniczną lub profil zaufany.
W jaki sposób mam ustawić system aby wyświetlał się kafelek "pobierz"? W tej chwili go brak.
W jaki sposób pobrać DRA w formacie xml? Udało mi się jedynie wydrukować do pdf.
U mnie również nie widać opcji pobierz.
Po rozmowie z działem technicznym dowiedziałem się że ze względu na błędy zgłaszane przez "Epłatnik" przy wgrywaniu pliku XML opcja pobierz jest ukryta do czasu usunięcia błędu.
Zgadza się Panie Robercie. Obecnie opcja pobierz została dla Państwa ukryta przez Dział IT, ponieważ format xml deklaracji ZUS DRA wymaga poprawek. Po naniesieniu zmian w pliku, przycisk zostanie ponownie udostępniony. Termin uruchomienia przycisku został zaplanowany na jutro na godziny popołudniowe.
Klaudia Gajewska
Szanowni Państwo,
Uprzejmie informuję, że na najbliższy weekend tj. 04-05.02.2022 została zaplanowana aktualizacja systemu. Aktualizacja obejmie następujące zmiany:
Do czasu wprowadzenia zmian prosimy o niewysyłanie z systemu plików JPK V7 na nieaktualnych schematach.
Pozdrawiamy serdecznie,
Zespół mOrganizer Finansów