Potwierdzenie zapłaty

Potwierdzenia zapłaty deklaracji, takich jak ZUS DRA, PIT/PPE czy VAT, nie są automatycznie przenoszone z konta firmowego do Systemu. Aby zarchiwizować te dokumenty w mOrganizerze finansów:

  1. Pobierz potwierdzenia zapłaty z konta bankowego.

  2. Wprowadź je do programu w zakładce Pulpit/eSegregator.

  3. Przenieś je do podzakładki Inne.



W tym miejscu dokumenty będą segregowane do folderów: Nieprzypisane, Ewidencje, Deklaracje/ZUS, UPO, Korespondencja, Umowy/potwierdzenia, Inne i Wszystkie.



Czy ten artykuł był pomocny?

To wspaniale!

Dziękujemy za opinię

Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!

Dziękujemy za opinię

Daj nam znać, jak możemy ulepszyć ten artykuł!

Wybierz co najmniej jeden powód
Wymagana weryfikacja captcha.

Wysłano opinię

Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł