Aktualizacja systemu 04-05.02.2022

Szanowni Państwo, 


Uprzejmie informuję, że na najbliższy weekend tj. 04-05.02.2022 została zaplanowana aktualizacja systemu. Aktualizacja obejmie następujące zmiany:

  1. Wprowadzenie niezbędnych funkcjonalności związanych z Nowym Polskim Ładem. 
  2. Aktualizacja składki zdrowotnej na styczeń 2022.
  3. Nowy schemat plików JPK V7M i JPK V7K obowiązujący od stycznia 2022 


Do czasu wprowadzenia zmian prosimy o niewysyłanie z systemu plików JPK V7 na nieaktualnych schematach. 


Pozdrawiamy serdecznie, 

Zespół mOrganizer Finansów


Dzień dobry, 


Opłacenie składki ZUS bezpośrednio z systemu będzie możliwe po kolejnej aktualizacji, która zaplanowana jest na 11.02.2022. 

W odniesieniu do ZUS-DRA w systemie będzie możliwość wygenerowania takiego dokumentu. W kwestii wysyłki również staramy się wprowadzić taką możliwość w systemie, niemniej jednak na ten moment nie jesteśmy w stanie zagwarantować, że wysyłka również będzie dostępna po najbliższej aktualizacji 11.02.2022. 


Pozdrawiamy serdecznie, 

Zespół mOrganizer Finansów

Pomimo komunikatu, że prace zostały zakończone, nie widzę przycisku POBIERZ przy deklaracji ZUS DRA. Jest tylko wydruk do PDF. Czy można do ZUSu wysłać plik w PDFie?

Po aktualizacji pojawił się również błąd "Internal application error" podczas próby zapłacnie zarówno ZUS jak i VAT. A może jest jakaś inna ścieżka opłacenia danin?

Dzień dobry,

Co mam zrobić jeżeli 1 stycznia już wysłałem plik JPK?

Pozdrawiam

Dzień dobry, 


W takim przypadku proszę nakierować na plik JPK_V7 na ikonę znajdującą się w kolumnie wysyłka i zweryfikować czy status pliku jest jako wysłany czy może pojawił się wykrzyknik z komunikatem "błąd schematu xsd", jeżeli otrzymał Pan taki komunikat oznacza to, że Ministerstwo Finansów odrzuciło plik JPK_V7 i należy taki plik złożyć ponownie po aktualizacji systemu, która zaplanowana jest dzisiaj w godzinach wieczornych. Jeżeli natomiast status pliku JPK_V7 jest jako wysłany należy skontaktować się z Urzędem w celu ustalenia czy konieczne jest przesłanie korekty na właściwym schemacie. 


Pozdrawiamy serdecznie, 

Zespół mOrganizer Finansów

Póki co wygląda, że zostały zablokowane podstawowe funkcjonalności. Przy próbie wprowadzenia zarówno dokumentów kosztowych  jak i faktur sprzedaży wyświetla się komunikat o błędzie aplikacji.

Connexion ou Inscription pour poster un commentaire