Panie Lechu,
W przypadku pojawienia się błędu 414 zapraszamy do zapoznania się z artykułem Błąd: 414- błąd wysyłki eDeklaracji. Jeśli problem nadal będzie nadal występował, prosimy o napisanie zgłoszenia na adres mailowy mbank@superksiegowa.pl. Dołożymy wszelkich starań, aby pomóc.
Pozdrawiamy
Zespół SuperKsięgowa
U mnie - niestety pojawia się komunikat: weryfikacja negatywna 414 - błąd w danych autoryzujących. Wszystkie dane są prawidłowe. Deklaracja nie została wysłana mimo usunięcia i ponownego wygenerowania deklaracji... Proszę o pomoc...
U mnie niestety w dalszym ciągu pojawia się błąd wysyłki 412.
nowa deklaracja wygenerowała się z dopiskiem (1): VAT za 2019/11 (1) i udało się ją wysłać bez problemu
ale UPO już drugi miesiąc z kolei nie przychodzi na e-mail
Potwierdzam - udało się wysłać VAT-7 i wygenerować JPK za listopad.
Dziękuję i pozdrawiam
Paweł Radek
Szanowni Państwo,
Uprzejmie informujemy, że problem występujący podczas wysyłki deklaracji VAT został rozwiązany. Prosimy o usunięcie deklaracji i ponowne wygenerowanie, wówczas wysyłka zakończy się pomyślnie.
Za niedogodności przepraszamy
Zespół SuperKsięgowa
Szanowni Użytkownicy,
Problem występujący podczas próby wysyłki deklaracji VAT jest już nam znany i aktualnie nasz dział IT stara się znaleźć przyczynę pojawiania się błędu 412.
Plik JPK VAT mogą Państwo wygenerować w zakładce Moja księgowość/JPK. W tym celu z Opcji zaawansowanych należy wybrać przycisk Generuj.
Za utrudnienia przepraszamy
Zespół SuperKsięgowa
przy wysyłce deklaracji VAT- błąd 412. Brak też pliku JPK
U mnie też i brajkpliku JPK VAT.
Potwierdzam, u mnie podobnie: błąd 412, a wszystkie dane są prawidłowe.
Dziękuję za odpowiedź. Jednak przy próbie wysyłki deklaracji pojawia się komunikat błędu (Błąd 412 - weryfikacja negatywna, niezgodność danych autoryzujących z danymi w dokumencie). Wszystkie dane zdaje się że się jednak zgadzają, dotychczas wysyłka deklaracji działała bez zarzutu.
Szanowni Państwo,
Uprzejmie informujemy, że w dniu dzisiejszym wdrożyliśmy nowy schemat deklaracji VAT za listopad.
Pozdrawiamy
Zespół SuperKsięgowa
Również przyłączam się do próśb o informację nt. przywrócenia możliwości generowania i wysyłki deklaracji VAT
Kiedy można się spodziewać przywrócenia funkcji generowania deklaracji VAT? Rozumiem, problem z automatycznym wysłaniem UPO, ale wygenerowanie deklaracji to jest raczej podstawa?
Ponadto - nie czepiałbym się gdyby system nie był płatny. W myśl zasady płacę to wymagam proszę o konkretną informację kiedy (konkretny termin) zostanie ta funkcja przywrócona?
Panie Tomaszu,
Uprzejmie informujemy, że nasz Dział IT nadal pracuje nad wdrożeniem nowego schematu deklaracji VAT do mKsięgowości. Plik JPK VAT za listopad może Pan wygenerować.
Pozdrawiamy
Zespół SuperKsięgowa
Karolina Kłapeć
Szanowni Użytkownicy,
Uprzejmie informujemy, że zgodnie z projektem Rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie wzorów deklaracji dla podatku od towarów i usług od 1 listopada obowiązują nowe wersje druków VAT-7, VAT-7K. Konieczność określenia nowych wzorów deklaracji VAT m.in. wynika z wprowadzenia obligatoryjnego mechanizmu podzielonej płatności.
Do czasu udostępnienia nowych wersji deklaracji możliwość generowania deklaracji VAT za listopad została wyłączona. Zachęcam do obserwowania wpisu, dzięki czemu otrzymają Państwo automatyczne powiadomienie w chwili wdrożenia nowej wersji deklaracji VAT do mKsięgowości.
Pozdrawiamy
Zespół SuperKsięgowa
1 personne aime ça