W celu rezygnacji z usługi należy:


1. Przejść do zakładki Ustawienia / Zrezygnuj z usługi.



2. Potwierdzić zgodę na usunięcie danych księgowych oraz zapoznać się z zamieszczoną informacją.

3. Wybrać przycisk Wyślij kod.

4. Wpisać otrzymany kod SMS w polu Wprowadź kod i kliknąć w przycisk Zrezygnuj z usługi.


Po wykonaniu tych czynności nastąpi automatyczne wylogowanie, czyli usunięcie konta.


Wysyłka kodu SMS wyklucza możliwość zamknięcia konta w inny sposób niż opisany powyżej.


Jeśli podczas próby Wysłania kodu SMS pojawi się komunikat o błędzie należy przejść do zakładki Ustawienia/Dane kontaktowe i wybrać przycisk Aktualizuj dane z mBanku, zaktualizowane informacje należy zapisać.

Ponowna rezygnacja z konta możliwa będzie po kilku minutach, zgodnie z informacją, która wyświetli się po przejściu do zakładki Zrezygnuj z usługi.