Użytkownik  mOrganizera Finansów ma możliwość skorzystania z pomocy działu technicznego oraz eksperta księgowego. 

Ekspert księgowy to usługa wsparcia użytkownika w zakresie poprawnego księgowania i rozliczania firmy. 


Ekspert księgowy obejmuje udzielanie odpowiedzi drogą telefoniczną lub za pośrednictwem poczty e-mail na zapytania dotyczące możliwości odliczenia podstawowych kosztów, między innymi kosztów związanych z prowadzoną działalnością, takich jak: koszty zakupu i użytkowania samochodu, koszty zakupu i rozliczenia użytkowania lokalu, koszty podróży służbowych, koszty zakupu towarów oraz zasady amortyzacji wskazanych środków trwałych; ponadto stosowania odpowiednich stawek VAT w Polsce dla wskazanych produktów/usług, zasad zakupu i fiskalizacji kas fiskalnych, doradztwo w zakresie wyboru formy opodatkowania podatku dochodowego, doradztwo w zakresie rejestracji do podatku VAT, doradztwo w zakresie sposobu wprowadzania dokumentów do systemu księgowego mKsięgowość. Czas udzielenia odpowiedzi na zapytanie wynosi maksymalnie 3 dni robocze. Pomoc świadczona jest bezpłatnie dla użytkowników pakietu mKsięgowość Start, a realizowana przez księgową w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00, pod numerem telefonu  22 112 02 35.


Ekspert księgowy nie obejmuje doradztwa podatkowego, ani odpowiedzi na zapytania w zakresie: optymalizacji podatkowej, zakupu usług i towarów spoza Polski, zmiany formy prowadzania działalności, zakupu nieruchomości, transakcji dotyczących rozliczeń podatkowych poza podatkiem PIT i VAT. Usługa nie obejmuje również kwalifikacji skomplikowanych zdarzeń gospodarczych, w stosunku co do których występuje niejednolite orzecznictwo (w tym sądów i organów podatkowych) lub których zasada rozliczeń wymaga dokładnej analizy lub powołania się na przepisy obowiązujące poza Polską; ponadto rozliczeń i kwalifikacji zdarzeń związanych z wirtualnymi walutami. Występowania do organów (w tym organów podatkowych) w celu uzyskania jakiegokolwiek: rozstrzygnięcia, decyzji, stanowiska, odpowiedzi na pytania, interpretacji przepisów prawa. Pomocy w zakresie technicznej obsługi systemu (pomoc realizowana przez dział wsparcia technicznego).


Wsparcie techniczne dotyczące działania systemu jest niezmiennie świadczone pod numerem telefonu 22 100 50 60 lub poprzez formularz zgłoszeniowy od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00.